Wednesday, September 11, 2013

WELCOME

ASSALAMUALAIKUM

Pejam celik pejam balik...ak dah besar la...hahaha....my life at Matrikulation is my past..Now I've been here "UPM"..wakaka....Kadang2 kita rancang sikit punya baik at last berubah jgak...This is because He have plan the best for us..believe it or not..
Jujur UPM is not my choice...Since my secondary school I always dream that one fine day I'll be UTM student..I do love it..but when I checked it on April I was been placed at UPM in Comp.Science major in Networking..OMG...I was screamed at that time...My mak said I need to accepted it as my destiny..Yess..I do it..And now I was at UPM..and I'm happy now because UPM the top 5 research universities in Malaysia..Inshallah I will prove to all my friend even this is not what I want but I will survive for it...Ameen..
Aik,tetiba ak speaking plak..Memang la UPM mmg amat menggalakkan smua student speaking all the time..
Satu lagi yang menarik kat UPM ni smua student digalakkan berbasikal..So pagi2 hari mata aku dibanjiri dengan kayuhan basikal sepanjang track...kelakar pun ad...AKu x beli pun basikal...sebab my kolej dgn fakulti dekat je,,jln kaki pun boleh...cuma penat sikit..biasa la tu..Harap sangat 4tahun aku kat sini tak sia-sia..penat wooo...
Benda paling aku tak suka bila jadi junior adalah SENIOR yang bajet2 bagus..hahaha...xsmua..ad la beberapa..minggu orentasi adalah benda paling mengarut ak penah alami..Aku benci fasilitator yang POYO!!
Tp ad beberapa orang tu ok je..baik..best...
Doakan aku berjaya k...bye2..._wakaka_





#with knowledge we serve!!
#have been here 1/9/13

No comments:

Post a Comment