Friday, April 13, 2012

Jalan2 Arah Selatan..JB

12/4/12
aku decide nak pergi Skudai. Memandangkan alongku ada sana kau pun booking hotel kt UTM bilik 69..hahaha...Aku pergi by bus then along ak n "kawan" dia amik aku kat Seri Puteri..aku sampai petang. Malam "kawan" dia ajak g Tebrau..ak ok je..makan malam before that kitorang round2 dulu Aeon Tebrau..mula2 namapk beg tu cantik n murah la jugak..tapi function dia xpuas ak tgk la..last skali ak nmpk shirt 2 dpt RM39..bapak gila murah tu..nak beli bila pikir balik dalam bulan ni dah 2 kali aku beli baju baru..hahaha..pasti mak aku kat Melaka dah bising..huhu..aku xjadi lagi beli..hehehe
"kawan" along aku ajak makan kat Then Manhattan's Fish Market..sedap tu..ak makan sphagetti seafood kot xsilap nama dia...superb la...kedai dia pun ok la..kemas je...tp yg lbh syok waitress dia bapak gila seksi...hahaha


ni dia Menunya...


history of this restaurant..


pagi esoknya ak makan kat JB..lontong kering..banyak gial..xabis pun..hehehe


entrance dia..lps breakfast jln2 jp..

sweet tortoise..tersnap plak...


lepas tu g jalan2 kt Kota Iskandar 

lunch kt Oldtown je..ak kenyang..hanya makan steam bread..sedap!


hahaha..hazelnut white coffee..panas2 minum benda sejuk je...






entrance KI


Sultan Ismail Building..

jam 3.00 ptg baru gerak balik Melaka..banyak lagi gambr tp cukup la tu saja..hehehe..kalkae!!

1 comment:

  1. sorry ada spelling aku macam xbetul je..al maklumlah aku kan SU xberiktiraf...hahaha

    ReplyDelete