Friday, June 7, 2013

Depan sekali???

Assalamualaikum..
Sejak dua menjak ke tiga menjak ak kerja..aku rasa I don't have enough a quality time for myself..Sebab....busy..busy..busy..(jwpn yg dh lali aku dok dengar)..Duduk depan lappy..buat kerja...tgk FB,TwittJer..Blog...member2 lain dok syok kluar jln2..holiday...aku asyik dok terperap dalam opis ni..uwargghhh..tak berkembang la otak aku kalau macam gini..
Semalam...abis kerja..terus message cousin paksa die pergi teman windows shopping sambil tgk wayang..hahhaahah...excited sngt sampai 1jam aku siap sebelum keluar..Tapi pakai nye simple je..blaus dgn slack hitam..no make up k...panjang nye pendahuluan aku ni..
Jom tgk apa tentatif aku semasa ad di Aeon Bandaraya Melaka..
1.Of course cari parking yang dkt dengan entrance..wakaka..(xdpt pun..:( )
2.Jalan2 samapi kt counter GSC..diri dgn cousins depan screen show time..ama gak dok pikir cite pe...at last setuju cite After Earth...dengan semangat waja aku beratur...
3.Samapai turn aku...Cakap kt miss tu After Earth..tgk screen mak aiiiiii...seatDEPAN SEKALI??? nk mati je ada..memang tak la aku nak kn...dalama 5min pikir..smpi Miss tu agak nk bengang jgak..cousin ak suggest  Fast & Furious 6...dlm hati ckp (sedap ke..bosan kang ak tido)..lagi satu xpenah pun follow up cite ni..tgk sikit2 je..muahahah..agak ketinggalan aku disitu ya...


4. We've another 30mins...aku xsuka tunggu dan ditunggu..aku ajak pegi jln2 cuci mata...Masuk Scarlett n TOpGIrl beli la ap2 yg patut(xkn nk mention)...
5. 8.03pm bru masuk...iklan die almost 30min..bygkn..ni aku benci..kadang2 aku terpikir..ak ni beli iklan ke movie???(tingtong betul la...)
6. 10.25pm plus minus r aku habis...
7. Cari makan..apa lagi..Burger Burn la...
8. 12.34am smpi depan gate rumah..gile lama....
9. Cuci muka then tido!!!!
10. Harap2 mimpi AS....

Actually apa yang aku nak highlight kat sini ialah...moral dari Fast & Furious 6...walaupun movie tu pasal gaduh2 antara 2 group...ad aksi2 ganas,kejam,pans..ahaks...tapi nilai die adalah..SEMANGAT SETIA KAWAN , KERJASAMA , BIJAK DLM MEMIKIRKN STRATEGI , KELAKAR(jgn asyik serius) , CINTA SEJATI....dan byk lagi...apa2 pun cite ni best...pegi la tengok..tak nyesal...

*pesanan: jgn sesekali tgk wayang ddk depan sekali or 2 baris depan..confirm balik kena pergi urut...ak ad experiance masa zaman sekolah2 dulu...(keluar wayang rmi2 bantai kawan aku yg pandai2 pergi order depan punya seat)


No comments:

Post a Comment