Wednesday, June 12, 2013

Teduh ke???

Assalamualaikum..

Ok,time ni aku memey sangat free kat ofis ni ha...bosan tahap petala ke lapan dh ni...cari2 kerja semua dh siap..aku xdo kojo..hari ni ad cite pe ek best2??
oooo..lupa plak..."TEDUHAN KASIH"(TK)..yess..pandai...since aku baru habis kat matrik..ni je drama yang aku layan..aku memang tak berapa minat nak tonton cite melayu2..because of Adi Putra(hotlovers)..I really do love to watch it..haha..
ermmmm..kalo bg 5 stars tok ak bg kt TK ni ak nk kasi 4 stars kot...best..romantik..sweet..nice..protective..honest..semua la ak kasi kat abg Hotlovers ak ni..
Sinopsis from my part is:
Iffa gagl dlm perkahwinan pertama...then pregnant...hidup dgn mak tiri yg memang super kejam..cuma adk tiri je yg baik (izat)..hidup asyik kena hina,kena seksa..tp dia still boleh sabar..kalau aku mau lari gie hutan!!!
masa die nak bersalin..sekor umat pun xde dalam rumah..semua pergi bercuti..dan..dan..time ni kan diorg nk pergi bercuti..die jumpa Mr.Perfect ni Ehsan masa kat bus stop..Ehsan tolong sampi bagi tumpang rumah lepas habis pantang..Si Iffa naif ni boleh pulak nak balik ke neraka yg mak tiri dia bina..sampai satu level dia tak tahan dan minta Ehsan bagi lagi sekali tumpang..Ehsan actually mmg nanti2 Iffa tumpang sbb dia jatuh kasih dgn Adam anak Iffa dan jatuh cinta dengan mama Adam si Iffa ni..So,bg die tak de masalah nak bagi kn..sungguh sweet mueett...Kawan baik Iffa a.k.a musuh no.1 skrng (Ayu) masih tak puas hati lepas dpt ex-husband Iffa..dia nak tgk Iffa terseksa..dia terkejut beruk bila tahu Ehsan boss dia yang nak menikah dgn Iffa..mcm2 rncngn dia buat tapi semua tak berhasil..Ayu ni bersekerongkol dgn kakak tiri dan mak tiri Iffa..
Apa yang aku sure Ehsan nak amik Iffa jdi yang halal buat dia..Iffa masih ragu2 sbb dia takut gagal lagi kali kedua..at last dia terima juga demi Adam..masa depan Adam...Ayu letak racun dlm minuman Iffa masa Iffa jumpa kakak tiri dia(kak long)..jumpa konon dh taubat and nak minta maaf..semuanya plastik...tau plastik...plan kasi racun jugak xberhasil sebab air Iffa tumpah..Kak long baran smpi naik hantu dan dh macam hantu pun muka dia..wakakaka..geram ak tgk tahap kejahatan mereka semua ni..lagi geram dengan tahap kebingaiaan si Iffa yang lurus lagi tulus...ak berhenti takat ni sbb aku pun xtau ap jadi next episode..

Ehsan & Iffa..seteduh mana kasih mu???
:P


Aku nak teguk seteduh mana kasih Ehsan buat si Iffa...tv3 jam 7.00pm..kalau ad b.yond boleh record then ulang semula pd malam hari..haha..tu ak la...but somehow I was think "is it really exist person sooo cruel like this in this world"..macam ngarut pun ada jgak..tapi xpe la..layan je...asalkn ad entertainment..ok..papai!


No comments:

Post a Comment